bismillah..

subhanallah

hamster cute!!!

Wednesday, December 21, 2011

rombongan sewaktu aku darjah 1 hehe ^_^

 ok sekarang aku nak ceritakan pengalaman aku dalam rombongan hehehe..sebenarnya dah lama dah nak tulis semua rombongan aku dari darjah 1 --> darjah 6 hehe..butx ada tempat nak tulis jadi aku buat la blog ni hehe ^_^..ok ni cerita waktu aku darjah 1 aku dengan kawan rombonganku pergi ke dinotrek di alor setar hehe ^_^


ok ni waktu aku suka bcoz dinosour ni boleh bergerak maklumlah waktu ni darjah 1 semua benda aku kagum hehe ^_^..pandai sungguh sape yang cipta robot dinosour ni hehe..n ada banyak lagi tgk bawah ni hehe..ok  ni waktu aku pergi muzium padi aku beli pensil picit but pensil tu cepat rosak waaa sedihnyee membazir je aku beli haha..tgk gambr dekat bawah ni..

ok ni dia muzium padi yang aku katakan hehe..besarkan tapi paling best aku naik benda ni haha..

ok ni waktu aku dengan kawanku naik tangga gelap jahat sungguh abang tu ada ke patut suruh naik tangga ni dalm gelap sampai berlanggar satu sama lain adoihhh!!but ni paling best bcoz gelap tu yang nak menguji mata kita haha!!rasa macam tinggi but kalau u all lari boleh cepat bila sampai diatas perhhhh!!lepas sampai dekat atas tu ada benda berpusing tapi dekat bawah tak berpusing haha pelik2..bila dah naik ats tu cikgu kata ok musrid-musrid ambil tempat duduk masing-masing ...selepas semua duduk perhh!!tempat yang kami duduk tu berpusing tapi perlahan je lah hehe..lepas tu kami pun turun n teruskan perjalanan ke menara alor setar haha..!!

ok lepas ke muzim padi tadi kami semua pergi ke menara ni ..perhh!!naik rasa macam best je rasa macam nak naik banyak kali haha!!aku pun masuk kedalm lift tu dengan kawan2ku..n tiba2 lift tu naik but aku rasa macam lift tu turun hmm?? pelik2

ok ni dia permandangan dari atas menara alor setar nie aku ingatkan boleh tgk rumah aku tapi x nampak ponn hmm sedihh!!tapi kawan aku kata melalui teropong yang ada dekat atas tu mereka boleh nampak dinosour haha!! x logik langsung hahaha!!..tapi aku dengar mereka kata kena ada duit 1 dit..hmm??aku pun tumpang tgk dengan kawanku hehe ^_^..


perhh!!cantik giler permandangan di atas nie haha!! aku dengan kawanku terpangun huhu!!


ha ni lagi satu gambar !!!
lepas dah puas duduk atas menara ni cikgu suruh kami semua berkumpul dibawah menara alor setar ..n then semua berkumpul n pulang ke sekolah hehe..
OK LA SAMPAI SINI SAHAJALAH AKU PUNYA CORETAN DARJAH 1 HEHE..


























No comments:

Post a Comment